والف آه بدون دمعة
وهم كتير مغلبنى
و روح شارية ومش بايعة
وطول الآه معذبنى
ودنيا لشخصى مش سايعة
برغم براحها تتعبنى
انا المحروق بنار والعة
ولقمة مرارها شيبنى
وناس فى المكر صحيح ضالعة
وعارفة ازاى تقلبنى
ضريبة كمان على الشمعة
اللى منورة لابنى
وكل كلامها عن السمعة
بانى شغلها الشاغل
وانى ابنها الفاضل
وانى وانى يوم هموت عاطل
بقلم
مصطفى قمر

0 التعليقات:
إرسال تعليق